15 de desembre 2007

Somewhere Over The Rainbow



Aquesta nit no m'he pogut adormir fins que no he sentit aquesta cançó. Somewhere Over The Rainbow. L'he escoltat un cop, i un altre, i una vegada més... No t'ho pots creure, Ernest. L'he sentit fins que no he pogut més i he caigut rendit damunt el teclat, ben bé als seus peus, amb el ratolí enganxat a la mà i una rebequeta de llana tapant-me les cames. És que anava en calçotets. Havia ser cosa d'un minut. M'havia aixecat del llit, insomne, en direcció al youtube dels collons.

Judy Garland...

Però per què, Judy Garland? Quin significat pot tenir en la vida d'una persona hiperactiva com jo, més concretament, en la nit 15.313 d'un home modern, el fet de no poder deixar de pensar en aquesta noia antiga, de color sèpia?

He somiat que era una gallina. I que l'Arc de Sant Martí era una autopista vertical plena de sentiments de tots els colors que se m'escolaven pels dits. Over the Rainbow. I que jo abans havia sigut Déu, però que a les dotze em convertiria en terra. Humida, i negra. I que em neixeria gespa a la clepsa. I que ja no podria rumiar tant les coses perquè no hi ha temps que perdre. Demà al matí comença una nova era. Lluna nova. Vida plena.

El somni acaba amb una gitaneta rossa que m'ha de tirar les cartes. I fon a negre.

Somewhere...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Només imaginant la rebequeta de llana per sobre de les cames, perquè anaves en calçotets, amb la Judy de banda sonora, m´ha fet somriure i m´ha animat el dia.
Gràcies.

Noabis

Anònim ha dit...

remontar

1.tr. subir una pendiente
nos a costado mucho remontar este camino

2. Navegar aguar arriba en una corriente
remontar el rio

3.Superar algun obstaculo o dificultad:
remontó la crisis

4.Elevar en el aire
remontar una cometa

Aires nous. transformació de sentiments. riu amunt. Camina.

lau.laura.

sin querer te atropello ha dit...

Noabis...

Dóna'm una pista.

Anònim ha dit...

Sempre m´han agradat les fotos en tó sèpia, les velles i les noves retocades i entenc que aquesta noieta antiga amb veu de làmpara d´aranya farcida de vidrets petits, et tingui fascinat.
No et puc donar pistes,perquè no tenim el plaer d´haver-nos trobat, encara.
Ja m´he contradit; potser això era una pista.
Noabis

syl ha dit...

això de la garland no em sorprèn (benvingut al món dels insomnes) però lo del somni...m'ho miraria :) t'ho dic per experiència... :)